0223-669359 info@helderevents.nl

COVID Proof Events

Er is al veel over geschreven en wat van gevonden: COVID-19. En de belangrijkste conclusie voor ons als evenementenbureau is: we moeten er mee dealen, dus make the best out of it!

Wij zijn gaan nadenken…wij houden namelijk niet van stilzitten. Hoe kunnen wij onze klanten helpen om ervoor te zorgen dat die motor weer soepel gaat draaien, na deze intense periode van afstand?

Na nog eens goed naar COVID-19 te hebben gekeken kwamen wij tot een ontdekking...

We hebben om ons heen gekeken en geluisterd naar wat er leeft onder onze klanten. Veel gehoorde aandachtspunten waren de samenwerking binnen teams, het fit maken van medewerkers na een lange periode van thuiszitten en de duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Dit hebben wij samengevat in drie thema’s: 

  • CO- operate
  • VI- taliteit
  • D- uurzaamheid

Dit zijn thema’s die nu belangrijk zijn en wij tijdens onze evenementen extra aandacht willen geven. Met deze thema’s willen wij als Helder Events een positieve lading geven aan COVID-19!

Zie voor een verdere toelichting voor onze COVID Proof Events het blog ‘Events en COVID-19’.

Als extra ondersteunend middel voor het samenstellen van je event, kun je ook onze ‘COVID Proof Events flyer’ bekijken!

Events binnen de regels van het RIVM!

  • Tijdens onze evenementen houden Helder Events medewerkers onderling en met de klant constant 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Wij richten onze evenementen zo in dat de klant onderling ook altijd 1,5 meter afstand kan houden.
  • Bij ontvangst en vertrek bieden wij desinfecterende handgel aan.
  • We stellen plastic handschoenen beschikbaar bij het gebruik van materialen tijdens onze spellen.
  • Materialen voor het evenement liggen klaar en worden zowel vooraf als achteraf grondig gereinigd.
  • Onze medewerkers hebben handschoenen aan.
  • Evenementen tot 30 personen (vanaf 11 mei), Evenementen tot 100 personen (vanaf 1 juli)

Events & COVID-19, kan dat samengaan? JAZEKER!

Hieronder vind je een greep uit onze mogelijkheden in events, waarin wij rekening kunnen houden met de voorwaarden vanuit het RIVM.

Teambuildingsdag

We kunnen een teambuildingsdag voor je medewerkers organiseren, waarbij samenzijn, samenwerken en plezier centraal staan. Laat je medewerkers weer eens ‘spelen’ met elkaar en daarna even achteroverleunen en genieten van een lekker drankje en hapje.

Vitaliteit

Dit tweede thema kunnen we uitwerken in de vorm van een Vitaliteitsmarkt, waarbij we in festival stijl verschillende workshops en keuzeactiviteiten aanbieden op het gebied van Vitaliteit. Prikkel je medewerkers met een inspirerende spreker, denk aan een bekende sportman- of vrouw, of een spreker uit de voedingswereld. Na afloop is er genoeg gelegenheid om samen bij te kletsen onder het genot van natuurlijk een (verantwoord) hapje of drankje, aangeboden uit één van de foodtrucks. Op de achtergrond speelt sfeervolle muziek verzorgd door één van onze vaste bands of akoestische artiesten in de vorm van een huiskamerconcert.

Mijlpalen vieren

Juist nu is het belangrijk om met je medewerkers de bereikte mijlpalen te vieren. Een jubileum, een opening, een pensionaris, et cetera. Zij hebben hier ieder op hun eigen manier een belangrijke bijdrage aan geleverd. Deel dit met hen, vier dit met hen.

Dare Event

Denk hierbij aan het inzetten van een Dare Event. Hiermee kun je je medewerkers inspireren, motiveren en de (vernieuwde) missie/visie/doelstellingen met hen delen. Daarnaast kun je, je medewerkers ‘uitdagen’ (Dare) door ze mee te laten werken en denken over hoe jullie je missie zo goed mogelijk kunnen leven in deze Corona tijd en de tijd die hierna gaat volgen. Het Dare event kan bestaan uit verschillende sprekers in een bepaald thema die jullie centraal willen stellen of bijvoorbeeld willen koppelen aan jullie missie en visie. Inclusief workshops, catering en dat alles op één van onze spraakmakende locaties.

Informatie ontvangen?

Ben je geïnteresseerd en wil je graag meer informatie over hoe wij evenementen organiseren in Corona tijd? Neem dan vooral contact met ons op. Wij denken graag met je mee!