0223-669359 info@helderevents.nl

Netwerkevenement Rabobank Kop van Noord-Holland

Wij kregen de mooie opdracht van Rabobank Kop van Noord-Holland om een netwerkevenement voor de ondernemers uit Den Helder te organiseren. Dit mochten wij doen in de splinternieuwe units van Gebouw Tromp op het bedrijventerrein Het Arsenaal te Den Helder. De tweede opdracht was: kom maar met een passende creatieve invulling! Het evenement vond plaats op 5 april, de lentekriebels kwamen al een beetje naar boven en het idee van een Lentefestival was snel geboren!

Een kale unit aankleden

We hadden de beschikking over een net opgeleverde bedrijfsunit. Een mooie uitdaging: de unit was helemaal casco opgeleverd. De radartjes in ons hoofd gingen al toeren maken: we moeten zorgen dat er stroom is voor de verlichting en de catering, stromend water voor de bar, toiletten, verwarming (het kan begin april toch nog best fris zijn), et cetera. Ook moest gedacht worden aan geluid en muziek. Tijdens het evenement was er ruimte voor diverse sprekers vanuit de Rabobank en gemeente. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lentefestival met thema Barn style

Binnen het thema Lentefestival waren we op zoek naar een stoere en rustieke invulling, al brainstormend en kijkend naar de doelgroep en onze materialen, kwamen we uit op ‘Barn style’. De unit werd volledig ingericht met meubilair, waaronder strobalen, picknicksets en sta tafels. Verder werd de locatie sfeervol aangekleed met diverse kleurige tulpen, narcissen en blauwe druiven uit de eigen bollenstreek en werd er decoratie als harken, scheppen, ijzeren gieters en manden van stro uit de agrarische sector gebruikt om het tot één geheel te maken.

"Netwerken doe je op een inspirerende locatie!"

Foodtrucks en muziek

Een hapje en een drankje kan natuurlijk niet ontbreken bij een dergelijk evenement. Het festival thema was compleet met de foodtrucks van Miss Piggie en Brasserie de keuken. Miss Piggie verzorgde heerlijke broodjes als pulled pork en Brasserie de keuken nam de robuuste frieten, borrelhapjes en de bar voor zijn rekening. Onder begeleiding van vrolijke muziek genoot ieder van de ambiance, de diverse sprekers en ook van de aansluitende netwerkborrel.

Informatie ontvangen?

Wil je graag een bedrijfsevenement organiseren en ben je op zoek naar meer inspiratie?
Wij denken graag met je mee voor een spectaculair evenement op maat!